سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میوه سیب

تور کیش kishnets.ir

شهربازی و پارک کودک بادی کیش + اطلاعات تماس

شهربازی و پارک کودک بادی کیش + اطلاعات تماس

شهربازی و پارک کودک بادی کیش + اطلاعات تماس

شهربازی و پارک کودک بادی کیش

شهر بازی و پارک کودک بادی کیش بهترین و بزرگترین پارک کودک بادی کیش مخصوص کودکان زیر 10 سال خریدی آسان و بی دقدقه هنگامی که کودک خود را به ما می سپارید.

جزیره کیش یکی از جزیره‌ های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط  دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌ خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در 12 کیلومتری کرانه? شیبکوه جای گرفته‌است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌ کند.

جزیره کیش به شبکه سراسری برق متصل نیست و تنها نیروگاه موجود در جزیره کیش، نیروگاه گازی کیش است. هنگام بروز مشکلات فنی در این نیروگاه و مصرف برق در تابستان‌ها، کیش دچار خاموشی‌هایی می‌شود لذا قرار است نیروگاه دومی در جنوب غرب جزیره کیش ساخته شود.

علاوه بر نیروگاه گازی کیش، در حال حاضر نیروگاه دیزل نیز با ظرفیت 10 مگاوات وجود دارد که در موارد اضطراری از آن استفاده می‌شود.

جزیره? کیش جزیره‌ای بیضی شکل با محیط 44 کیلومتر می‌باشد و با طولی در حدود 15?45 کیلومتر و عرضی حدود 7?5 کیلومتر، مساحتی معادل 90 کیلومتر مربع دارد.

ارتفاع بلندترین منطقه این جزیره حدود 35 متر از سطح دریا می‌ باشد. همچنین جزیره? کیش فاقد رودخانه دائمی بوده و تعداد زیادی منابع آب شیرین زیرزمینی دارد.

مسافت بین کیش تا تهران از راه هوایی 1052 کیلومتر، تا بوشهر از راه دریایی 675 کیلومتر، تا بندرعباس 250 کیلومتر، تا بندر لنگه 90 کیلومتر و تا جزیره هندرابی 28 کیلومتر است. همچنین نزدیکترین بندر ایران به جزیره? کیش، بندر چارک می‌باشد که با این جزیره 18 کیلومتر فاصله دارد.

تور کیش kishnets.ir