سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میوه سیب

اقامت گرجستان https://parsgeorgian.com

اقامت گرجستان به صورت کارمندی با شرایط جدید شرکت پارس جورجیا

اقامت گرجستان

اقامت گرجستان به صورت کارمندی با شرایط جدید شرکت پارس جورجیا که اقامت گرجستان روشهای مختلفی را دارد، اما این روزها برعکس دید برخی شرکت های غیر حرفه ای (از نظر حقوقی)، اقامت کارمندی از سمت دولت گرجستان به ایرانیان اعطا نمی شود.

اما در حال حاضر شرکت پارس جورجیا با بهره وری از وکلای حرفه ای گرجی (جناب آقای زازا پانتسولایا)، اقدام به اخذ اقامت گرجستان بصورت کارمندی با موفقیت می نماید .

اقامت گرجستان به صورت کارمندی با شرایط جدید شرکت پارس جورجیا

اقامت گرجستان به صورت کارمندی با شرایط جدید شرکت پارس جورجیا

اقامت کارمندی گرجستان چیست ؟

اقامت کارمندی به بیان واضح عبارت است از :

معرفی شما به یک شرکت گرجی معتبر بعنوان کارمند که در طی آن با تنظیم قرارداد رسمی با شرکت گرجی مورد نظر و معرفی این قرارداد به دادگستری گرجستان و تائید این وزارت، با بررسی مدارک، اقامت موقت گرجستان به شما اعطا خواهد شد .

مهمترین نکته در خصوص اخذ اقامت کارمندی گرجستان این است که : شما تنها با هدف اخذ اقامت گرجستان به این شرکت معرفی می شوید و بابت این قرارداد کاری را انجام نمیدهید و طبیعتاً حقوقی نیز دریافت نمی نمائید .

اما بر طبق قراردادی که برای شما تنظیم می شود 20 درصد از مبلغی که قرارداد بعنوان حقوق در نظر گرفته شده را بعنوان مالیات به شرکت مورد نظر پرداخت خواهید نمود .

در این باره بیشتر بخوانید : اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان با قیمت ارزان و تخفیف

(بصورت ماهیانه) . بعنوان مثال، در قرارداد از طرف شرکت مورد نظر، حقوق برای شما 700 لاری (واحد رسمی پول گرجستان) تنظیم شده که 20 درصد آن (140 لاری) بعنوان مالیات بر حقوق لحاظ می شود که بنا به قانون می بایست به اداره مالیات پرداخت شود .

لزوم پرداخت مالیات در اقامت گرجستان چیست؟

مالیات بعنوان یکی از بدنه های اصلی دولت ها در کشورها پیشرفته و توسعه یافته می باشد و از آنجائی که استراتژی اصلی دولتمردان کشور گرجستان، ورود و پذیرفته شدن این کشور بعنوان یک عضو اروپائی می باشد.

در این باره بیشتر بخوانید : اقامت گرجستان با سایت پارس جورجیا ParsGeorgian.com و انواع اقامت گرجستان

لازم است مالیات خود را بابت حقوقی که در قرارداد شما ذکر شده است پرداخت کنید.

اقامت گرجستان به صورت کارمندی با شرایط جدید شرکت پارس جورجیا

اقامت گرجستان به صورت کارمندی با شرایط جدید شرکت پارس جورجیا

زیرا اقامت شما به تمدید نیاز خواهد داشت و در صورت نیاز به تمدید، سوابق مالیاتی شما در اداره مالیات گرجستان توسط بازرسان مالیاتی و افسران اداره مهاجرت مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

پرداخت مالیات بعنوان بذری است که در مزرعه پخش می نماید و بزرگترین کمک به شما برای تمدید اقامت ، مالیات می باشد .

عدم پرداخت مالیات منجر به باطل شدن کارت اقامت شما خواهد شد و پرونده اقامتی شما برای سال آینده سیاه خواهد بود .

توجه نمائید که از پرداخت مالیات به کارگزارهای غیرمعتبر که با اسم های گوناگون و معرفی شعب گوناگون قصد کلاه برداری از شما را دارند بپرهیزید و پیش از هر چیز با کارشناسان تیم سام جورجیا در تماس باشید .

اقامت گرجستان https://parsgeorgian.com