سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میوه سیب

قیمت پنجره دوجداره و عوامل موثر در آن

    نظر

قیمت پنجره دوجداره و عوامل موثر در آن

یکی از اصلی ترین مواردی که بر روی قیمت پنجره دوجداره (https://arkowin.com/double-glazed-window-and-doors/price-of-double-glazed-window )تاثیر گذار است، نوع و قیمت پروفیل upvc است. در فاکتور درب و پنجره Upvc پروفیل بصورت متری در نظر گرفته می شود به همین دلیل قیمت مترمربع، قیمتی متغیر در هر پروژه محسوب می شود.

درب Ù? Ù¾Ù?جرÙ? upvc

انواع پروفیل از نظر ابعادی در بیشتر برند های پروفیل و پنجره دوجداره مانند وین تک ، رهاو و وکا آلمان، ویستابست و غیره به سری 60 و سری 70 تقسیم بندی می شود. این اعداد در واقع عرض سطح مقطع پروفیل هستند. هرچه عرض سطح مقطع بزرگتر باشد، وزن و قیمت پروفیل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

به همین صورت در پروفیل های کشویی بدلیل ابعاد بزرگتر نسبت به دیگر پروفیل ها قیمت پنجره دوجداره کشویی نسبت به پنجره دوجداره لولایی بالاتر است.

تاثیر پروفیل در قیمت پنجره دوجداره

پروفیل پنجره دوجداره از لحاظ شکل و طراحی عمدتا به چهار گروه اصلی تقسیم می شود:

پروفیل فریم: بعنوان چارچوب یا قاب دور استفاده می شود. در انواع نوسازی، لبه دار یا بازسازی، کشویی و غیره وجود دارد. بیشترین نوع پروفیل مورد استفاده در انواع درب و پنجره دوجداره Upvc(https://arkowin.com/double-glazed-window-and-doors/price-of-double-glazed-window )این نوع پروفیل است. مانند پروفیل لولایی ساده و یا پروفیل کشویی

پروفیل لنگه : کاربرد آن بعنوان لنگه بازشو می باشد. در انواع لنگه یا ساش پنجره، ساش درب، لنگه کشویی و غیره.

پروفیل مولیون: در ساختار پنجره یا درب دوجداره بعنوان تقسیم کننده داخلی، ستون افقی و عمودی کاربرد دارد. در انواع مولیون متحرک، مولیون، مولیون کشویی و غیره

پروفیل جانبی: در اشکال خاص درب و پنجره upvc بعنوان مکمل بکار می رود. بطور مثال پروفیل پنل بجای شیشه کاربرد دارد و یا پروفیل کانکتور بعنوان اتصال دهنده دو پنجره کنار یکدیگر استفاده می شود.

 

تفاوت قیمت فاکتور شرکت های مختلف در پروفیل مصرفی هر شرکت می باشد. بطور مثال تفاوت قیمت پنجره وین تک با قیمت پنجره ویستابست در پروفیل های این شرکت است و میتوان از یراق آلات و شیشه دوجداره یکسانی استفاده کرد.